.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معدن‌داران تخريب‌كننده نيستند

رئيس انجمن معدن خانه صنعت و معدن مازندران گفت: معدن داران تخريب كننده نيستند و در اصل آبادكننده استان و كشور هستند.

احمد صدرزاده عصر امروز در حاشيه بازديد از معادن شهرستان سوادكوه در جمع خبرنگاران گفت: نظرات و ديدگاه‌هاي منفي در مورد گذشته تبديل شده و تغيير محسوسي يافت و اين شرايط موجب رشد توليدات معدني استان را فراهم آورده است.
وي تصريح كرد: حمايت‌ها و پشتيباني‌هاي مديران استان در اين ارتباط مشخص است و از مزيت‌هاي بازديد رودررو و مستقيم مقامات از معادن استان را اطلاع دقيق از مشكلات معدن‌داران عنوان كرد.
اين مسئول در ادامه بيان داشت: محدوده بهره‌برداري معادن بيشتر در زيرزمين است و ماده اوليه بسياري از واحدهاي صنعتي و مصالح اصلي مرتبط با انواع گوناگون ساخت و ساز مواد معدني خام و يا فرآوري شده است بنابراين نمي‌توان از استخراج معادن چشم پوشي كرد و از نعمت‌هاي خدادادي كه به ما هديه داد بهره‌مند نشد.
رئيس انجمن خانه صنعت و معدن مازندران خواستار اجراي طرح احياي معادن استخراج شده به بهره‌بردار شد و گفت: با اجرايي شدن اين طرح معدن داران با اطمينان بيشتري فعاليت مي‌كنند.
وي درباره نرخ شن و ماسه اظهار داشت: توليد كنندگان شن و ماسه كوهي در زمينه نرخ‌گذاري مناسب دچار محدوديت هستند و با توجه به افزايش قيمت‌ها در سال گذشته قيمت شن و ماسه تاكنون ثابت و تغييري نكرده است.
رئيس انجمن معدن خانه صنعت و معدن مازندران با توجه به تخصصي بودن نرخ گذاري پيشنهاد كرد؛ تعيين نرخ متعادل و واقعي به مسئولان و متولي امر يعني سازمان صنايع و معادن سپرده شود و اين سازمان آماده همكاري با همه دستگاه‌هاي مربوطه است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.